Längtar efter sommarn...

söndag 20 november 2011

Nytt Kapitel

Länge sen sist va  ? Jo verkligen ...Har haft en massa för mig. Håller på att laga hamburgare så kan väl ta vara på stunden när bröden ska jäsa och skriva ett inlägg istället.

Jag har bott i Helsingfors nu 3 veckor. Jag har flytta in med min klasskompis Cia in i en trea i Brobacka. Jag stortrivs! Det är så roligt när man kan fara hur som helst. I lördas jäste jag och Mari en god stund innan vi for in till stan och shoppa. Tack och lov för den pampesen <3 !

Jasmin kom hem nu i fredas. Först när jag verkligen såg henne förstod jag hur mycket jag har sakna henne. Och då hon gav en bumerang med en handskriven vers på en papperlapp kunde jag inte hjälpa att fälla en tår ...<3

Men nu ska jag fortsätta på hamburgartillredningen med solstrålen :)

Adios amigos !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar