Längtar efter sommarn...

söndag 20 februari 2011

141 kg

..blev resultatet. Magnus utmanade mig på benpress. Själv fick jag int mer krafter ur mig. Magnus lekte att han inte orkade mer, säkert bara för att jag int sku bli sur. Men hur kunde jag vara det när han orkade träna med mig så flitigt både på gym och vattenlöpning. Det var också det som var min fasters första fråga till Magnus: Miten sä kestät Tarjaa ? Ironi är ju en egenskap som jag överraskande nog ha ärvt..

Kebab blev det ju idag. Märktes nog på kroppen efteråt. Var så fans trött att jag inte orkade träna ett till träningspass. Undrar vad jag annars har ätit hela veckan då jag int alls känt mig trött. Kanske man borde äta med låga kolhydratintag i fortsättningen?

Imorgon behöver jag hoppeligen inte träffa grottmannen ( fast jag nog läste i Borgåbladet att han har haft sin premiär i veckan vilket torde vara underhållande ) eller ass-spanker slash pedofilhare. Högst troligen menar jag inte dig, men ifall du känner dig träffad så kan du tänka på det här: Beteende ger en smeknamn.

Puss och Kram Unkig Banana !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar