Längtar efter sommarn...

söndag 27 februari 2011

Jag borde...

vara i säng nu. Ska vara imorgon vid skolan 7.45. Vi ska ha slalomundervisning i Messilä. Hela klassen verkar vara excited ! Men jo, som vanligt har jag ju bara gjort en massa annat. Just fint när jag skröt till Jenny igår att jag nog har lyckats fara tidigare och sova på siståne. Nå, nu är det int så. Inte heller igår. Då fick jag int sömn och steg upp klockan 4 och åt kex samtidigt som jag kollade på en svensk film.

Men ikväll har jag kommit hem från Åland, talat på skypen med min BFF Jasmin , hört om veras och co. lördanatt ( även om det fattades som vanligt(!) det viktigaste detaljerna ;) ) samt gjort en MUST-DO lista vars sista punkt är " Kolla Finska TENTEN !! Fast helst ska du göra något vettigare. Bara du gör det en timme innan det händer så är det okej ". Som det syns, skolan stressar jag inte över. Skall istället fixa saker som har att göra med DNA:s telefongrejer, reseförsäkringar, stavar, flyg, Hipposkola ( nej, jag skall inte börja där) , vattenbälte, junnuklubben och sist men inte minst, jobbturer.

Ja, men nu måst jag väl packa inför undervisningen. Hjälm, slalomglasögon och kläder behövs. Jo faktist, kläder behövs ! Behöver inte sätta på mej bikini, tack o lov! Har faktist en korv som hänger där runt midjan som en "självständigmuskel". Har dock ett problem som jag är väldigt fundersam och nervös för. Nämligen, det stod inte i planeringen när vi har lunch och vad lunchen är !!!! Vill int svälta ihjäl heller :'(  

Nåjaa, vi får se hur de blir. Adjö. Grosses bisses om jag minns rätt. Måst fråga Jenny. Eller Caro.

Goud Natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar