Längtar efter sommarn...

måndag 28 februari 2011

God Morgon på dej !

Jag hoppas du haft de. Jag har nämligen int. Natten blev kort innehöll bland annat 2x burana C 400mg, vicks nässpray, otrivin nässpray, strepsils och sista minns jag inte tyvärr. Nu undrar jag om jag har stegring. Kan dock hända att det beror på jag har flera lager svettkläder på mej. Sexigt va ?

Bed & Breakfast. Utom säng förstås. Men självgjord. 3 stekta ägg. Inte för att de är proteinrikt. Utan för att det inte fanns annat. Eller så är jag kräsen. Läste förresten här en dag om nya undersökningar där det kommit fram att ägg faktiskt inte är så farligt som man trott. Man behöver inte vara rädd om kolestrol längre och kampanjen som lanserades för cirkus 10 år sedan, "Munapäivässä", kan gälla igen! Happy times!
Förberedd mig också mentalt på att  det int blir nån kakao med grädde idag. Lagade till mig just kakao med grädde på. OBS ! Sprutgrädde !

Ingen morgontidning fanns det på bordet så blev istället månadens bilsport tidning. Men var är Honda civicen? Den är ju sportig och pop! Och honda CR-V och kära Subarus sti racing ? Jag knappast fattar. Vilket jag säkert får senare får höra.

Herregud ! e klockan sådär mycke ???!! BAJS !

BYE <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar