Längtar efter sommarn...

onsdag 23 februari 2011

Blond eller ej ??!!

Seriöst, hur kan man lyckas ?! Jag borde ha blicken riktad mot kalenderna HELA tiden. Har haft hjärnan totalt på off-läge när det kommer till skola och gissa vad jag gör då? Jo, beställer flygbiljetter till Åland med ett flyg som avgår 8.30 på torsdag morgon. Jee, way to go ! Nu blir de extra läxor till nästa vecka, great ! Så har upprepat min vanliga ( nästan dagliga ) ramsa " v***u,  s****a,  p*****e " ett x antal gånger under denna dag...

Men dagen har också haft en massa goda stunder. Har bland annat varit och shoppa två munkjackor, som det heter i sverige. En svart nike och en som är i sånt material att jag kan ha den i backen nästa vecka om vädret tillåter. Dessutom var mina kusiner på besök, och dom var SÅ söta <3 De e tvillingar och ca 5 månader gamla. De e såndänä 5 kg:s paket :)

Jag och min guddotter / kusin  Heidi

Elina, hon som är den minsta och äldsta av tvillingarna

Från dopet i januari och säkert 2 kg lättare ! Till vänster min syster Panjai, sen jag och Elina , och bredvid mig min syster Frida och kusinen Heidi 


Jag men nu ska jag då börja packa inför morgondagen. Har redan fått höra kommentaren : "Tarja, jag är besviken på dej. Du har int fått gjort blablabla och blablabla..." Men varför stressa när flyget avgår om 10 h ??

Puss och kram, vilken banan ?

2 kommentarer: