Längtar efter sommarn...

torsdag 17 februari 2011

This is the beginning

Ja-a, här kommer det första och hoppeligen inte det sista blogginlägget. Har länge funderat / velat börjat
skriva blogg men har varit som en mesig fjortis som är rädd för att " vad ska dom andra tycka om mej nu?? ". Men nu blev de fan en förändring !! (Även om ja nästan kissar ner mej nu när jag skriver det här..)
Ja, som ni ( ja, tänkte faktist nia åt DEJ ) märker, så har jag ingen censur och har alltid varit utan den egenskapen. Så gapa på bara, ja hoppas att du ändå äger käkben så att du får käften fast igen. Annors kan du fara till Kina och köpa ett par ( heter det så ?? ) för säkert 5 euro. 
Men förutom förbättrad censur, så blir hoppeligen mitt "modersmål" bättre i och med att jag skriver bl.a. bullshit här ;)

Men annors har det varit en givande dag idag. Har varit på gym imorse, även om meningen var att jag skulle fara till en simhall och vattenlöpa. Men den var stängd, säkert pga. rengöring av bassängen vilket jag FÖRSTÅR efter att ha varit på semester i Turkiet. Då hade nämligen en baby skitit i bassängen vilket förståss jag fick lidadå jag undrade " vad är det där för roligt  :) ? " -> anyway, det var inget kul.
Sen har vi spelat softpolo i skolan ( super kul !! ). Efteråt skulle for jag och shoppa men av nån underlig anledning köpte jag inget annat än mat, som vanligt ! Även om jag på förhand hade mentalt förberett mig på en stor förlust av pengar. Men va kan man. For istället och svettas på spinning :)

He va he o vitigrin !

1 kommentar:

  1. najs! :D Fortsätt skriva på, j kommer o va en aktiv stalker ;) :P
    Värst va du vari aktiv me soprt idag, känner mej slö som sitter framför soffan o myser med chokokex :P
    Lycka till me bloggandet, d e nog bra! :

    SvaraRadera