Längtar efter sommarn...

torsdag 3 mars 2011

Hoppeligen är det sista dagen idag

då jag inte 100 % frisk. Börjar åtminståne vara på bättre vägar. Imorgon blir det i varje fall snowboarding i +3 grader om väderprognosen stämmer.

Kollade här på kändisen Johanna Tukainens (också kallad Tuksu ) bröllop. Ojojoj...de for nog knappast enligt planerna. Eller kanske det for som väntat, Tuksu sa bl.a. att "så där är han alltid " och "alltid kan man ta skillsmässa" då hennes karl börja härja under deras bröllopsnatt...Huhhu. Allt gör man för pengar. Men ifall du inte vet vem ja talar om, så handlar de om ex-utrikesminister Ilkka Kanervas strul och nuförtiden skvallertant. Enligt henne är hon professionell dansare, men... Ja, du får själv avgöra det ! Kolla filmen! Jag lovar att det gör din dag :)


Annors har det varit en lugn dag idag. Har varit i skolan för en gångs skull ( alla timmar blev inhiberade igår ) och har spenderat ett par timmar efter skolan med Cia i biblioteket och fixat allt möjligt, skrattat bland annat. Jag tror vi skulle ha rätt kul om vi bodde tillsammans :P

Ja, nu är jag nog lika nervös som jag var i morse då jag skulle parkera. Bäst att jag slutar innan jag bajsar ner mig, som Louise sa i dagens avsnitt av svenska " come and dine with me"

Saknar dej :)

2 kommentarer:

  1. Vilken tragisk människa! :D hahahaha. dedär e jag om 10 år! :D

    SvaraRadera
  2. Nej Mari. De här kan jag säga utan att NÅNSIN ha fel: det är verkligen int din framtid :D

    SvaraRadera