Längtar efter sommarn...

söndag 13 mars 2011

Önskemål + penningbrist= ett levt liv ?

Har spenderat en hel del pengar under veckoslute. För mycket. Nu blir det nog portförbjud till alla klädbutiker för min del ! Men måst ju leva livet :)
Sku ändå vilja ha ett par extra hundringar till en tatuering. Har funderat på det nu läänge! Motivet är jag inte hundra procent säker på, eller var jag vill ha den. Vill ju int rista in min skinka med en massa blommor. Tänk om jag bli nån gång simlärare, då både barn och deras föräldrar får sen min blommiga bak ? De tror säkert då att jag är den där typen Hippie 4-ever. Så nej, ska nog ha allt klart före jag förverkligar min dröm.
En resa utomlands sku också vara härligt. Vart som helst. Fast ska ju nog nästa vecka till Danmark... Men bara man skulle slippa närmare värmen vore det skönt.


Var hittar man dethär havet ?

 Men kanske man ändå lever alltför materialistiskt. Hur kommer man då ifrån det i dagens samhälle ?

Lösning: Komma dit var detta ideal inte existerar ?

 Men ja, i väntan på till pengar och lösningar..Tack och godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar