Längtar efter sommarn...

tisdag 15 mars 2011

Psykotisk underhållning

Har inte gjort så mycket idag. Bara varit hemma, tränat ett par gånger, varit på möte och skött om min sjuka syster. Sånt hinner man med när man int har skola. Har skola först nästa gång på onsdan så får imorgon ennu ta det lugnt.
Vi lånade med min syster Frida filmer från biblioteket för att få hennes tid att gå. Lånade också några till mig själv. Sökte än en gång efter komedi filmer, och hittade än en gång psykotiska drama filmer. Senaste filmer jag lånat har handlat om incest inom familjer, hundmat som middag, alkoholister, sexuellt utnyttajande, ostabil mentalitet...mm. Är dessa ämnen dagens komedier ? Eller är det jag som dras psykisk ostabilitet ? Kanske jag nästan gång ska gå för ett tryggare val som mr. Bean...

Ett skämt eller ej ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar